mandag, oktober 19, 2020

Dagbok 2020: 19.oktober

No er klokka 18.05, temperaturen på trappa er + 2 graser C.Sola skein, men no har ho gått ned i vest. Då eg vakna i dag morgon verkte eg i heile kroppen, ikkje minst i den "gamle" hofta. Men eg kom meg no opp og såg ut-og der var ingen snø på plenen i dag. I går var eg så frostig og gjekk og småfraus heile dagen, så i dag fann eg ut at eg måtte kveike i omnen, og det gjorde eg. Planen i dag var å bake hamburgerbrød etter ei oppskrift som eg har fått av Marit. Eg brukar dei som vanlege rundstykke og eg har laga dei før. Då dei var komne på bretta fann eg ut at sidan eg først hadde rota til kjøkkenet , så kunne eg bake brød med det samme. Og det vart gjort-utan oppskrift. Eg fekk full oppvaskmaskin og sette i gang. I alle pausar pugga eg spansk, så eg var veldig effektiv i dag. Etter kvart nærma det seg middagstid og eg skrella poteter av eige avl og skar opp kål. Silda hadde eg lagt i vatn litt før.Så blei det eit festmåltid med spekesild. Fekk kjøpt ein pakke på Coop med berre to filetar i, så eg slepp å ha det samme i morgon.Det er ikkje så ofte eg lagar skikkelig middag, og for eit rot det vart med panner og tallerkar etc. Det vart ein stor oppvask som eg tok med hand før eg tømte maskina. Eg er ikkje vant til slikt styr no lenger. Eg var så trøtt at eg nesten sovna då eg sette meg ned i godstolen. Men så syntest eg det var for gale å sitte inne i det fine vêret, så eg kledde på meg og gjekk ei rask runde på Vernet akkurat i det sola gjekk ned. No skal eg snart sette på TV-en og strikke ferdig den 6. og siste lesten av -nille -garnet som eg kjøpte for litt sidan. I morgon er det trening 11-12, og så kan det hende vi handlar litt etterpå.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 22.april

No er klokka blitt 16.35 utan at det har hendt så mykje. Det mest dramatiske som har skjedd er at eg har prøvd å slette alle bilda mine på P...