søndag, oktober 18, 2020

Dagbok 2020: 18.oktober

Klokka er no 17.50, temperaturen er +2-3 grader C og det er skymt ute. Neste sundag er det slutt på sommartida og då blir det enda tidlegare kveld. Då eg såg ut i dag tidleg låg det snø på marka, noko eg absolutt ikkje likte.Har vore frostig i heile dag. Ikkje rart for eg har stort sett sete i ro og då skal det noko til å halde varmen. Eg har ikkje gjort det skapte grann i dag, anna enn å lese spansk og strikke litt. Til middag sette eg meg til å ete graut frå i går, og då eg var nesten ferdig kom eg på kva eg hadde planlagt å lage i dag. Eg har nemlig både spekesild og kål i hus, og melk til kålstuingen. OK men så får eg sjå fram til at eg skal ha sild i morgon, det er nemleg noko av det beste eg veit.Bodil ringde og vi prata ei god stund, det var no kjekt, og for ei stund sidan ringde Marit og spurde om eg ville komme opp dit, men no ville eg helst vere heime, for eg har fått varmen i meg endeleg. Leigebuarane er ikkje heime, så det er ingen som fyrer oppunder meg. Eg prøvde å sjå ein serie på NRK TV, men det var ikkje så oppløftane, heldt på og skulle sovne. På vanleg TV blir det vel mykje innsamling i kveld. Eg ville no ha gått ein tur i dag, men lysta til å gå ut var ikkje stor.Eg håper at vi ikkje skal ha dette vêret særleg lenge, for det er noko deprimerande.I komande veke blir det som vanleg trening og spansk-det er godt å ha noko å gå til, slik at ein kjem seg ut.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...