lørdag, oktober 17, 2020

Dagbok 2020: 17.oktober

Klokka er no 18.30, temperaturen ute er + 4 grader C, og i dag har det regna meir og mindre heile dagen. I dag har eg "gjort" lite og ingenting. Strikka litt på føremiddagen og så kokte eg risgraut fordi eg hadde melk som var ute på dato, men så vart det for lite melk så eg måtte ha meg ein tur på butikken, det ar eit par andre ting eg mangla også. Etter at eg hadde ete grauten vart eg veldig trøtt og heldt på å sovne over strikketøyet. Marit skulle komme ned til meg i 16-tida hadde vi avtalt. Ho var åleine heime i dag. Så no har ho vore her og vi har prata og drukke kaffi. Så no er det ikkje lenge att før eg kan sette på TV-en og då har eg underhaldning resten av kvelden. "Stjernekamp" er ikkje så spennande lenger, for det synest å vere klart kven som skal vinne, men det er no kjekt å sjå og høyre på artistane.Prøvde å ta bilde av dei nye orkideane, men det er ikkje så enkelt å ta bilde mot vinduet,desse vart tatt i går.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...