tirsdag, oktober 20, 2020

Dagbok 2020: 20.oktober

Klokka er 17.00, temperaturen er + 4 grader og det regnar. Merkeleg kor vêret skiftar, men eg er no glad for at det ikkje er snø. Dagen i dag har gått unna fortare enn eg likar.Det skulle no vere eit teikn på at eg ikkje "kjeder meg". I dag vart det eg som køyrde til treninga sidan det ikkje var verken snø eller is på vegane.Etter treninga var vi på Spar og handla litt, og sjølv om eg ikkje trur eg treng noko så går eg ut med ein full pose. Hadde eit par små jobbar her heime, før eg sette meg til med spansk-leksa. Vi har nmykje å øve på til i morgon. Eg hadde ikkje tenkt å lage så mykje middag i dag, men så fekk eg lyst på noko varmt. Det vart suppe i full fart: Ein skvett med vatn, eit par bulliongterningar, frosne grønsaker frå ein pose og to Wienerpølser i bitar, så hadde eg full middag utan altfor mange kaloriar.Derfor laga eg riskrem til dessert. Der for resten av laurdagsgrauten! Eg vart mett og trøtt og sette meg i godstolen med ei bok, og sovna neste, men då ringde det på døra. Det var ei "venninne" som ville ha meg til å gjere ei lita teneste, og det var no greitt. Ho ville ikkje komme inn, så vi vart ståande ganske lenge i vindfanget.No har eg kokt meg ein kopp kaffi, såpass eg blir vaken nok til å studere på spansken. Tida har gått litt frå meg i dag. Eg har nokre fine bilde som eg har funne på på FB, men eg får ikkje lagt dei inn her.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...