onsdag, oktober 14, 2020

Dagbok 2020: 14.oktober

Klokka er no ca 16.30, sola har vore her i heile dag, sidan ca kl.10 og ho er her enno. Ho varmar godt inne i hus no då ho er så låg, så eg slepp å sette på varmepumpa før lagt på kveld. Det er relativt kaldt ute, berre + 10 grader. Eg skulle visst ikkje ha skrive blogg i går då eg var så frustrert, men no ordnar alt seg. Even hjelper meg med mobilen. Er det noko eg kan enda mindre med enn datamaskiner, så er det mobilar.Han hadde skifta SIM-korta , men telefonen ville ha ein Pin-kode og eg hadde ikkje peiling-håper Even finn ut av det. Enno har ikkje vekkerklokka greidd å vekke meg, for eg vaknar lenge før den ringer. I dag var eg relativt tidleg oppe og rakk litt av kvart før eg skulle på Spansken.Eg var litt redd for å ikkje kunne leksa mi i dag, men så viste det seg at eg kunne det eg skulle. Etter kurset køyrde eg bort på Gjenbruk, det var noko eg såg etter, og der var sorten, men eg ombestemte meg og ville heller ha noko nytt. Der er utruleg mykje fint, men i min alder har ein som regel skaffa seg det ein treng og vel så det. Eg var heime i 13.30-tida og då tok eg ein tur på Vernet for å nyte sola. Der trefte eg ein "gammal" kollega så vi vart ståande å prate. Eg kom heim til middag. I dag vart det siste rest av kjøttbollane frå sundag, fjerde dag med kjøttbollar, men det gjer ingen ting når ein har så god appetitt som eg. Eg har no FB- på begge maskinene, men berre på Latopen har eg Trovågarane og Pensjonistspansken. Men eg er berga. Det er fin utsikt frå Vernet, og eg kosar meg litt når eg ser bort i Melsbygda der sola er borte store deler av dagen. Godt vi kom oss derifrå. No er vi på SOLSIDEN! I morgon er det trening 12.30-13.30, så er det slutt på pliktene for denne veka.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...