torsdag, oktober 15, 2020

Dagbok 2020: 15.oktober

Klokka er no ca.17.00, temperaturen ute er+ 9 grader og vi har det samme nydelige vêret. Borte på andre sida av bygda har dei lite sol og glatte vegar. Eg er glad for at vi valde å busette oss her på Solsida.Bildet over er frå i går, i dag har eg ikkje gått tur. Når ein skal trene midt på dagen, blir ein litt skipla. I dag fekk eg gjort litt før vi for, eg steikte noko sopp eg kjøpte på tysdag og så skrelte eg og skar opp eple til eplekake. Torde ikkje å sette i gang med baking i tilfelle kaka ikkje vart steikt til vi skulle fare. Det var Marit som køyrde i dag. Etter treninga hadde ho ærend på Alti og etter det var vi på Spar og handla litt. Då eg kom heim vart det middag i full fart. Varma karbonade og frosne grønsaker i mikrobølgeomnen og tok ei brødskive til, og ikkje minst-steikt sokk. Så laga eg deigen til eplekaka og fekk den i omnen. Eg hadde laga til litt for mykje eple, det som vart att fekk ein tur i mikroen, og vips så hadde eg dessert. Meir får eg ikkje utretta i dag, eg synest det er kaldt og vått når eg skal styre med noko i hagen, men det er ting som skulle vore gjort før vinteren kjem, så eg får ta meg saman ein dag.Elles går eg og ber på ark og øver på spansken rett som det er. No har eg inga tru på at eg kjem til Spania og kan snakke med folk der. For meg er det rein hjernegymnastikk. Telefonen min er framleis ikkje i orden, så det er inga hjelp i å ringe til meg. Men eg er tilgjengeleg på nettet; messenger e-post ,facebook etc.Eg håper eg kan få ordne den i morgon-eg har prøvd både PIN og PUK -kode.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...