tirsdag, oktober 13, 2020

Dagbok 2020: 13.oktober

Klokka er 16.00, temperaturen ute er + 10 grader C. Det er nydeleg vêr, sola skin frå blå himmel. Ho var ikkje komen ned hit då eg stod opp, men i 10-tida skein ho inn i stova. Treng ikkje å ha på før langt på kveld i dette vêret. No har eg nettopp ete middag og vaska opp litt, så tenkte eg at eg ville skrive blogg for å lufte ut noko av frustrasjonen min-slik at eg slepp å gå og tenke på alt heile tida.Dagen begynte heilt greitt, eg køyrde Marit og meg sjølv på trening til klokka 11.Treninga gjekk greitt , som vanleg og vi kom heile heim. Så gjekk eg i postkassa, der var ein konvolutt frå Rasmus med ein nøkkel i.Han har bestilt frå England ein Toyotanøkkel til bilen min, men så må den "slipast". Det andre brevet var frå banken, utskrift av betaling til Telenor. Der hadde dei trekt både for Tvillingtelefonen og for tjuveriforsikring.Eg var bort på El-kjøp 20.august og bad dei om å slette dei to utgiftene etter som tvillingen var død.Eg sala på meg igjen og køyrde bort i Furene. Marit vart med. Eg traff ein kjekk ung mann som ordna ut med alt.Det einaste eg må gjere er å ta SIM-kortet frå Doroen(tvillingen) over i Samsungtelefonen min. Amanda skriv at ho hadde kontakta han som skulle ha gjort det den 20.august-og han hadde berre gløymt det. No håper eg at alt skal komme i boks.Men frustrasjonen stoppar ikkje der. Marit og eg handla på Coop Extra når vi først var der borte, og då vi kom heim ville eg rygge opp i vegen hennar, så ho skulle sleppe å gå så lang. Men der var der eg rekna feil. Bilen minvar ikkje midt i vegen, men litt til venstre, der det er ein mur. Ja, der fekk bilen seg eitt nytt sår! Det var venstre skjermen som fekk det. Eg synest skjermen var litt ut av kurs , men eg fekk den på plass igjen - trur eg. Mange sår har bilen frå før, men dette er det første eg har laga. Til unnskyldning må eg seie at der var mtykje sol som gjorde det litt vanskeleg å sjå det eg skulle. Eg har lakk så eg kan bøte litt på skavankane. Og for å sitere Marit: "Det kunne ha vore verre!" No skal eg legge i hop ein klesvask og så vil eg ut i sola.Kanskje eg må gå ein tur for å bruke opp kaloriar?Og for å kvitte meg med frustrasjonar-i tilleg til det eg har skrive om her, har eg problem med datamaskinene mine og med Storytel. Det vart ikkje tur ut, men øving på spanskleksa til i morgon. Mobilen min vil ikkje virke før eg har fått inn Sim-kortet frå Doroen.Og det skal Janne hjelpe meg med.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...