mandag, oktober 12, 2020

Dagbok 2020: 12.oktober

Klokka er no 17.30 og temperaturen ca.11 grader C. Det har vore fint vêr og sol i heile dag. Dette var det vêret som var meldt for i går -i dag skulle det vere regn. Eg hadde bestemt meg for å rydde LITT i garasjen i dag- det trengst så absolutt, men er nokså uoverkomeleg for meg.Eg måtte i alle fall ha den tjukke gamle strikkajakka mi, og då måtte den bøtast. Det var eit digert hol på høgre albogen og slike hol veks. Eg var så heldig at eg hadde funne rette garnet, så holet vart bøtt på den måten som var. Eg skal ikkje skrive mykje om garasjen, men litt fekk eg gjort. Til dømes tok eg alle marlerkleda som låg der og køyrde dei i vaskemaskina. Malinga fekk eg sjøvsagt ikkje bort, men viss nokn skal male meir er det betre å ha på seg kleda når dei har vore vaska og tørka.Elles vaska eg og rydda på benken. Saka er at heile garasjen er nedstøva med sagemask frå den tid snikkaren var her.Det vart ikkje rydda skikkeleg med det samme. Klokka 14.30-15 var det middagspause. Då åt eg resten av suppa frå i går og så las eg gjennom spanskleksa. Etter kvart fann eg ut at eg ville klippe plenen rundt huset, graset var langt og i tillegg var der mykje lauv. Så tok eg ein diskusjon med meg sjølv. Eg meinte eg hadde fått for lite mosjon, så anten måtte eg gå ein tur på Vernet, eller så måtte eg klippe Skråninga. Eg valde det siste. I morgon, viss det blir opplett, skal eg klippe opp mot gata, og så skal eg vaske klipperen og sette den på stall for vinteren. Eg skulle ønske Rasmus var litt nærmare- for no har eg dataproblem. Facebook slutta å virke på storemaskina og så tenkte eg at eg kunne ha FB på Google sidan Helge har sett den som opningsside. Bloggen min har eg på Google og det går heilt fint. Eg får også til å opne FB på google, men får berre nokre få innlegg-der står noko om ein feil som dei skal rette. Eg kan bruke Messenger der. Men så har eg laptopen i bakhand. Problemet mitt er at verken Google-Fb eller laptopen får inn spanskleksa. Og den burde vere på storemaskina såpass eg fekk printa den ut. Eg trur eg må høyre med Helge.... No har sola forlatt oss eg veit ikkje om ho berre er bak ei sky, men ho kjem ikkje før kl.er neste 10 om morgonen. Dagane blir kotare etter kvart. Eg har ikkje tatt Ibux på lenge så no kjenner eg at fingrane mine stivnar til. Får ta ein tur på apoteket etter treninga i morgon.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...