søndag, oktober 11, 2020

Dagbok 2020: 11.oktober

Klokka er no 17.45, temperaturen er + 9 grader C og det regnar, dvs. akkurat no regnar det ikkje, men vått det er det. På min TV sa dei i går kveld at her skulle vere fin sol i dag, og det trudde eg på, så eg vart litt skuffa då eg stod opp i dag. Eg hadde planlagt å gå ein ligg lengre tur i dag, men det vart ikkje noko av-ikkje tur på Vernet heller. Men eg har alltid noko å ta meg til, for eksemper å strikke ferdig ein lest. Eg er veldig glad i grønsaker både rå og kokte. I går kjøpte eg ein pose med ferdig reinsa grønsaker, der var til og med noko eg ikkje visste kva var. Eg fekk ein lys idé. Eg hadde ein pakke med kjøttdeig i frysaren,og så laga eg kjøttbollar, som eg koke i bulliong frå Toro. Så kokte eg grønnsakene eg hadde kjøpt+ gulrot og kål som eg hadde sjølv.Det blei god suppe og der er nok att til i morgon. Kjøttbollar har eg til enda ei suppe.Eg synest at ein må bruke mest muleg av norske grønsaker no om hausten, men eg synest også at mange grønsaker er for dyre, 26 kr kiloen for kålrabi(rabbe) synest eg er dyrt.No tenker eg ikkje først og fremst på meg sjølv, men på store familiar. Og her i Ørsta er det skikk og bruk å ha ballj kvar torsdag-og då må ein ha rabbe. Etter maten sette eg meg til å sjå ein serie på NRK TV, men den serien forstår eg lite og inkje av-særleg då dei begynte å snakke om parallelle univers-då sovna eg. Elles har eg jobba med dei 22 spørsmåla i spansk. Vi må kunne utanåt både spørsmål og svar-og det er ikkje heilt lett. Eg har mykje dataproblem for tida, mest med Facebook. Prøvde å opne FB på Google og det gjekk bra til å begynne med, men no er der også trøbbel. Men eg får bruke FB på laptopen så eg er ikkje heilt hjelpelaus. Bloggen virkar fint her på Google. Eg har ikkje funne meg ny bok enno, men det finn eg vel.For dei som har hatt haustferie er ferien over , for oss pensjonistar held den fram. Komande veke har eg berre dei vanlege pliktene, spansk på onsdag, trening tysdag og torsdag. Eg håper vi får opplett og fint vêr nokre dagar, eg har enno mykje å gjere ute, men ikkje alt er klart for riving og klipping.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...