torsdag, august 13, 2020

Dagbok 2020: 13.august

Klokka er no 17.20, og det er kanskje litt tidleg å summere opp dagen, men det går an å henge på noko seinare om det skulle skje noko viktig. Eg slappa av litt etter middag og blei frostig, derfor sette er på varmepumpa og kveikte i litt rusk og rask i omnen -før eg såg på temperaturen ute - den var + 18 grader, det samme som i dag tidleg.
Marit og eg hadde avtalt å fare til Vik i dag, viss eg ikkje skulle slå plenen. Det skulle eg absolutt ikkje i dag for det silregna og alt var vått-ikkje minst graset. Men så slapp eg også å vatne beda mine.
Eg måtte dusje og vaske håret, ser meir ut som ein villmann når eg går her heime og rotar, så eg måtte shine meg opp.
Marit køyrde i dag. Vi var på strikkebutikken, der eg kjøpte meir lestegarn, denne gongen i maskuline fargar. Vi var innom ALTI  før vi handla på Spar. Som før fortalt held dei på å bygge om inne i butikken, alle hyller og reolar er flytta på, så i dag var det som ein labyrint vi måtte ta oss fram i. Det var i grunnen litt kjekt, for best det var trefte ein folk som ein kjende inne i labyrinten. Og så fann eg fyrstikker. No har eg leita etter fyrstikker på fleire butikkar utan å finne, men i dag.....
Eg veit ikkje kvar det var, men i går såg eg eit bilde av fiskebollar i kvit saus - og fekk veldig lyst på det. Det er mange år sidan eg smakte det. Så i dag kjøpte eg fiskebollar frå fabrikken i Volda og laga meg skikkeleg middag. Så åt eg sjølvsagt altfor mykje, så eg måtte legge meg nedpå senga med Storytel ei stund for å komme til hektene. Det var då eg fekk frosten i meg.
I dag har eg ikkje gjort det skapte grann til nytte, men viss det lettar opp aldri så lite så skal eg ta meg ein tur på Vernet-for å bruke opp nokre kaloriar. Og så skal eg legge opp til eit nytt lestepar i kveld.
Så får eg håpe at eg får klipt plenen i morgon eller laurdag.
Det vart ein runde på Fonnvernet etter at eg skreiv, og litt cruising på Vallabøen etterpå. Heime til 19-nyheitene. No er Håkon her og skal egne line.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...