tirsdag, juli 14, 2020

Dagbok 2020: 14.juli.




Klokka er no 18.00, temperaturen ute er + 22 grader C og sola er framme av og til. På grunn av mykje roting i natt, eg vakna blant anna med vonde armar og hender, var eg seinare oppe enn vanleg. Men eg var relativt folk i gang med plenslått. I dag tok eg skråninga og der er det mykje å luke og rydde i tillegg til sjølve klippinga, men eg kom i mål og fekk klipt littoppe mot gata også.
I går kveld fekk eg velje meg ein fisk då gutane kom att frå sjøen, og valet fall på ei lita lange. Eg skar den opp og hadde den opp i eit "binne"(som Nils sa) salta den med rikeleg salt og sette den i kjøleskapet i kjellaren. Den skulle eg ha til middag i dag, eg var redd den var blitt veldig salt så eg sette den i rennande kaldevatn. Eg laga gulrotstuing og kokte poteter til. Det vart litt av ein middag ! Fisken var veldig god, men eg skulle hatt litt salt i kokevatnet for den var aldeles ikkje for salt. Eg trur knapt eg har ete slik mat etter at Nils slutta å koke. Det var alltid han som kokte fisk, eg fekk lov å steike. Men jammen vart det mykje rot og oppvask etter middag til EIN person. Det blir ikkje ofte eg gjer dette om att, så det var bra at eg åt så godt i dag. "Rusket" sette eg ut under trappa, der finn kattane det. Apropos kattar, Lollo var så kjælen då eg kom ut på trappa, ho for rundt føtene mine. Då såg eg at Marit sin bil var vekk. Eg hadde tilbod om å vere med, men eg var for mett. No køyrer vi begge, så vi treng ikkje alltid fare i lag, sjølv om det er kjekt. Eg har sett 2 episodar av "Mordene på hvite house farm" i dag, mens middagen kokte og  då eg skulle kvile etter måltidet. No må eg stramme meg opp og ta ein tøtrn i hagen, der er mykje som skulle ha vore gjort og i tillegg kan eg kose meg med jordbær og bringebær.


Dette er middagen min i dag. Rasmus skulle servere sau på porelen, skreiv han. Han og Wenche har bryllaupsdag i dag, eg meiner det er 20 år sidan dei gifta seg på Mauritius.
Vi gratulerer med dagen !
I dag er det også 116 år sidan mamma vart fødd, og eg meiner prinsesse Victoria vart fødd på denne datoen også. Eg hugsar den dagen, vi var i Sverige på ferie og der venta folket på den nye tronarvingen. Vi hadde ikkje tid å vente, for vi skulle til Eid og nå fram på mamma sin fødselsdag. Det gjorde vi- og i løpet av kvelden kom bodet frå Sverige om at dei hadde fått ei kronprinsesse.
No skal eg ta ut or oppvaskmaskina før eg tek ein tur ut.


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...