onsdag, juli 15, 2020

Dagbok 2020: 15.juli



Klokka er 19.20, temperaturen ute er +20 grader, det har vore skya i dag også, men det er fint å vere ute og gjere noko.
Eg sette i gang med å rydde blomsterbed, klippe kantar etc. Det er litt kjedelig arbeid for det viser ikkje så mykje att - i forhold til å klippe plen. Og eg har kanskje litt for mykje å halde orden på. Eg styrte på ute til det vart tid å ete middag. Det vart ikkje slik som i går, då vart det for mykje av det gode. I dag vart det vanleg meny: brødskiver med salt pålegg. Men eg måtte legge meg strak ut på dagsenga etterpå for ryggen min er ikkje god når eg går og bøyer meg så mykje. Men etter ei stund i horisontalen var eg god som ny. Då tok eg på meg Hoka-skorne mine og gjekk ein tur på Vernet. Eg er ikkje like lett på foten kvar dag, men i dag var eg i god form.
Då eg kom heim såg eg at mobilen låg att, den skal eg liksom ha med meg når eg går nokon stad, og der var eit ubesvart anrop frå Solveig, så eg ringde til henne. Ho hadde ikkje ringt til meg i dag, men for to dagar sidan. Det vart no likevel til at vi prata ei stund. Elles så er det no sosialt her i gata i finevêret. Har snakka med mange av naboane i dag.
I morgon skal Marit og eg på trening igjen, og etterpå skal vi handle.
Det er tillaga mykje både bær og plommer i hagen, så får eg berre håpe at alt vert mode og godt på smak. Jordbær og bringebær et eg kvar dag, men eg synest ikkje dei har rette smaken.
Sundag blir det barnedåp på Hareid, eg skal sitte på utover med mora til Birte.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...