torsdag, juli 23, 2020

Dagbok 2020: 23.juli 1.hundedag.


Eg har problem med  PC-en og prøver no å skrive på laptopen.

Det har vore ein nydeleg dag, no er klokka 18.40 og temperaturen er 18 grader C.
Eg har vore med Solveig og Øystein på tur til Nordfjord.
Vi køyrde Kviven, beine vegen til Olden, der vi var oppom Singertunet, før vi køyrde eit stykke opp i Oldedalen.
Så køyrde vi til Utvik der vi snudde og for tilbake til Innvik der vi såg oss om, blant anna var Solveig interessert i å sjå att Geilemyra, der vi var somme tider då ungane var små. Elles var vi på SKOGSTAD og handla, og så åt vi middag på samme kafeen som vi besøkte i fjor i påska, men då var ikkje Solveig og Øystein med.
Kaffi kjøpte vi oss i Stryn der vi fekk sitte ute på den kafeen som eg har vore på mange gonger-men då inne.Det var fint å sitte i sola. 
No truar maskina med å slå seg av fordi batteriet er tomt, men eg har no el-leidningen i. Eg skal skrive meir og legge inn bilde, viss eg får maskinene mine opp og stå.
Eg vil takke Solveig og Øystein for ein fin og minnerik dag.


Singerheimen


Oldedalen.

Geilemyra







Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...