lørdag, juli 25, 2020

Dagbok 2020: 25.juli





Klokka er 18.45, temperaturen ute er + 20 grader, og ein liten bris. Det er heilt nydeleg ute.
Eg har vore ute nesten heile dagen, men eg har ikkje gjort så mykje. Først på dagen prøvde eg å fikse litt på plenklippinga, med kantklippar og plenklippar, så det vart litt betre. Eg batt opp eit par tre etc. men greidde å kaste vekk den gamle mobilen, og har ikkje funne den att enno. Eg var ikkje så veldig arbeidsvilleg  i dag, hadde litt vondt både her og der etter sjauen i går. Så eg plukka meg ei skål bringebær som eg åt til lunsj.
Så la eg meg på solsenga og las Storytel-bok til det blei på tide å ete middag. Etterpå var eg ute i hagen ei stund før eg gjekk opp til Marit som er heime åleine i helga; det er så fint å sitte på uteplassen hennar. Eg fekk kaffi og rundstykke med henne. No er eg nettopp komen ned att, prøver å få med Dagsnytt-så eg veit kva som skjer i verda- og om vi verkeleg skal få regn i morgon. Eg har ikkje handla mat eller liknande til helga, men har no kaffi og litt anna om nokon skulle slenge innom. No må eg ut å rydde vekk madrasser etc. frå altanen.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...