fredag, juli 17, 2020

Dagbok 2020: 17.juli.


Klokka er no 16.50, temperaturen ute er + 15 grader C, og det har regna heile føremiddagen, men det letta idet eg skulle ete middag, såpass eg fekk gå ut og plukke dessert i dag også. Den bringebæråkeren min er meir som eit moras. Eg skulle ha retta den opp meir i fjor haust, men det vart aldri vêr til det. Dei med falkeblikk kan kanskje sjå bringebæra?
I dag har det vore ein litt irriterande dag fordi eg har bala med datamaskinene mine. Eg har lagt merke til at e-posten har vore borte frå "Storemaskina", så derfor tenkte eg at eg måtte sette på laptopen og få inn posten der. Det vart gjort etter diverse prøve/feilingar. Saka var at dei ikkje ville godkjenne passordet, men eg fekk det til -til slutt. Så skulle eg inn på FB -men der kjende eg meg ikkje att, så eg måtte registrere meg på nytt, dvs. ny konto. Så no har eg vel ein konto her og ein der. Det er berre rot med meg, skulle hatt ein som kunne fikse og ordne opp i alt-eg har ein tendens til å rote det meir til.
Skulle gjerne visst om printeren er gåen, eller om den kan gjenopplivast. Ja, dette blir no berre syting, men dei fleste har vel ei aning om at datatrøbbel tek tid. Altså har eg fått lite og ingenting gjort i dag. Jau, eg har no tørka litt støv, vatna blomster etc. og så har eg fått farga håret mitt, så det er gjort til helga. Sundag er det barnedåp på Hareid, så då må oldemora stille opp-med nyfarga hår.
No ser det ut til å lette opp, så eg tek meg kanskje ein tur på vernet. Og så skulle eg stryke nokre klede, tenkte eg. Det som er positivt eg at eg løyste sudokuen til slutt.


Det vart ein liten tur på Vernet i dag også, det var mykje vatn i elva i dag. Og hesten beiter der hestane har beita før også. Der hesten går, plukka Einar, Audun og eg blåbær ein gong for lenge sidan. Såg nokre blåbær på lyngen , men dei var ørsmå.


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...