fredag, februar 21, 2020

Dagbok 2020: 21.februar


Klokka er 16.30,temperaturen ute er+ 4 grader og det har regna mykje i dag også. 
I går kveld hadde eg gløymt heitle sudokuen som eg plar hente frå Møre-Nytt på nett, kvelden før avisa kjem ut. Klokka var halv tolv før eg hugsa det, og sudokuen var såpass vanskeleg at eg måtte gi meg på det og gå til sengs, for å ta den att til frokost i dag. Og enno er eg ikkje ferdig. Måtte dusje og vaske håret før Solveig kom kl.11. 
Vi har hatt litt av ein dag. Vi har stima rundt til fots både i Volda og Ørsta og kjøpt litt av kvart. Starta på Møre konfeksjon, der var det SAL. Så var vi på strikkebutikk og på Varmesen. Det regna og det bles. 
I Ørsta skulle vi på kafé, vi parkerte ved Kiwi. Kika inn døra på Fugl Føniks men der var det alt overfylt, så det blei pærekake på Fru Svendsen i staden. Var ein tur på Jernia også, før vi gjekk bort til bilen som stod parkert . Måtte inn der og kjøpe litt kaffimat blant anna, slik at vi kunne drikke kaffi i Starevegen også.  Dei som er godt kjende i bygdebyane forstår at vi har labba rundt litt.
Solveig hadde med ein fin, gul orkidé til meg. Eg er veldig glad i orkidear.
Eg hadde strikka eit par lesta til Solveig, dei sette ho pris på. 
Dessutan hadde ho med bøker frå Øystein og det passa bra for no hadde eg lese ut dei fleste som eg hadde frå før.
No skal eg ta att sudokuen og sjå om eg kjem i mål før det blir TV-tid.
I morgon skal eg til frisør klokka 12, eg gler meg til å få stussa ragget mitt.
Forutan kongen veit eg om minst to andre som har fødselsdag i dag, det er Hilde, dottera til Rolf-eg er altså tanta hennar. Og så er det Henning som vi var i konfirmasjon til i fjor, eg er tanta til mor hans. Eg vil gratulere dei med dagen!




Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...