lørdag, februar 22, 2020

Dagbok 2020: 22.februar



Året er 2011


Klokka er no 17.25, temperaturen ute er + 2 grader, og det er vått, vått, vått. Regnet tek aldri slutt.
I dag fyller Audun 30 år, og den dagen han vart født regna det også-det hugsar eg godt. Det var tidleg vår det året . kan ikkje seie det på same måten i år, for vi har nesten ikkje hatt vinter-berre regn.
I går kveld både regna og bles det i tillegg til at det var torevêr.  Eg hadde ei dårleg natt attpå alt, verkte verre i armane enn nokon gong, men etter at eg stod opp i dag tidleg har eg hatt det rimeleg bra. Men eg er litt trøtt, så eg ville sovne då eg sette meg ned. Hadde time hos frisøren klokka 12, og etterpå var eg ein liten tur på ALTI. Eg trefte ingen eg kjende. 
Til middag i dag steikte eg frosne grønsaker og hadde litt Wok-saus på. Det var godt.
Vart sittande inne i stova og halvsove, så eg vart frostig, så no skal eg koke meg litt kaffi.
Gløymde visst å seie GOD HELG i går, så får eg gjere det i dag. Og så er det slutt på vinterferien for dei som har hatt det. Dagane og tida går fort. Komande veke skal eg ikkje på trening , men spanskkurset vil eg ikkje unnvere fleire gongar.
Det er litt huskaldt med meg, det merkast at leigebuarane ikkje er her og fyrer.
"Bursdagsbarnet" er langt oppi nord, han var heime her, men var sjuk mesteparten av tida, så eg fekk ikkje treffe han. Men det blir vel treff i påska om ikkje før.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...