torsdag, juni 13, 2019

Dagbok 2019: 13.juni





Utsikt frå altanen klokka 20.20


Klokka er 19.20, temperaturen er + 19 grader, og no skin sola! Ho skein ikkje ista då eg var på veg ut.
Hadde no tenkt å gjere litt nytte for meg i dag også, men no er det for seint. I dag har eg fått trua på at det er fredag, men heldigvis er vi ikkje komne så langt. I dag opnar "Dei nynorske festspela," men eg har ikkje bestemt meg for kva eg vil vere med på.
Eg sluttar aldri å glede meg over alt det kjekke eg får vere med på i mitt 80-ande år.
Førre veka var det tur til Trandal, og i dag var det konsert i Volda. 
Elevane på musikklinja har kvar sin eksamenskonsert som dei må planlegge sjølve, med musikarar, kordamer etc. I dag var det Amanda sin tur. Ingeborg hadde henta Ruth i mora sin bil, før dei kom hit og henta meg. Eg hadde ikkje så lyst å køyre sjølv i dag.
Det vart eit lite slektstreff på VVS i dag. Lars var der, Margrete og alle fire barna, to bestemødrer - og Håkon, som jobbar der som assistent i tillegg til at han har skrive masteroppgåve. Dessverre fekk ikkje Håkon vere på konserten. 
Amanda var veldig flink, noko anna hadde eg ikkje forventa, og det vart ein flott konsert. Eg som er gammal, synest nok at musikarane kunne dempa seg litt, så vi hadde fått høyre Amanda tydelegare, men det er slik det skal vere. Eirik var med og spelte gitar og song på eine nummeret, Erlend spelte trommer, og bassgitar, men ikkje samtidig. Erlend hadde vore oppe til eksamen i engelsk munnleg før han kom til Volda.
Margrete måtte gå tilbake til jobben sin etterpå, det måtte Eirik også, han har sommarjobb på Møbelringen. Håkon var også på jobb og Ruth gjekk heim. Vi fire som då vart att, skulle gå på kafé. Først var vi på Kina-kafeen, den opna seinare, ein annan kafé var stengt på grunn av sjukdom, så vi hamna på Geiranger bakeri, der vi kjøpte wraps med eggerøre og røkelaks + salat. Det var godt og mettande.
Vi sat der lenge, for Margrete skulle komme ned til oss. Til slutt måtte Lars og Erlend gå, så Ingeborg og eg sette oss ute og venta på Margrete. Då ho kom, køyrde dei meg til Ørsta. Ingeborg skal reise tilbake til Oslo i morgon kveld.
Eg tenkte å legge meg ut på solsenga då eg kom heim, men før eg kom så langt, skya det over. Eg tok meg ein liten pause på sofaen, før eg sette meg til å strikke. Der er ein del att av mønsteret enno, men omgangane er ikkje så lange lenger. No skin sola fint, men eg synest det er for seint å sette i gang med  utearbeid no. Får heller vere flittig i morgon.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...