søndag, april 14, 2019

Dagbok 2019: 14.april





 Klokka er 17.30, temperaturen er no + 12 grader, og vêret er berre nydelig, slik det har vore ganske lenge. Vi plar ikkje ha meir enn eit par finevêrsdagar om gongen, så dette er bonus. Men det er kaldt om natta og lenge utover dagen. Blomstrane som eg fekk av Margrete og Solveig står like fine etter 14 dagar på trappa. Eg har ikkje ein gong tatt dei inn om natta.
Denne dagen har vore rimeleg sløv. Eg vakna tidleg fordi eg verkte i armen, og i knea, men så snart eg fekk leda litt på meg, vart eg betre. På føremiddagen sat eg mykje og strikka og høyrde radio, før eg tok meg på tak og dusja og vaska håret. Så gjekk eg ein tur rundt på Vallabøens øvre del og såg på hus og hagar. Trefte eitt einaste menneske som eg kjenner. Eg kan ikkje gå så mykje på asfalt, men eg tok tida og det var 40 minutt-men eg gjekk ikkje fort.
Då eg kom heim åt eg "middag"-og så la eg meg ut på solsenga med lydbok.
Har ikkje gjort mykje til nytte i dag, men eg har hatt to økter med "Spanish With Paul"-det tek si tid å få noko til å sitte i eit gammalt haud, men når ein repeterer mange nok gonger er det eit håp. Eg ser på det som hjernetrim. Eg har ikkje lagt planar for morgondagen, men eg skulle ha fylt bensin på bilen, så det blir vel ein tur nedover i alle fall. No er denne dagen også snart over i historia. I dag er det Sommardag, dvs. at vi går over på sommarhalvåret på primstaven. Dagen blir også kalla flyttedag, for denne dagen kunne tenestefolk byte jobb i gamle dagar, viss dei ville. Viss det snødde på denne dagen, fekk ein snø 9 gonger til, sa dei gamle. Fint vêr denne dagen er eit godt teikn.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...