tirsdag, mars 05, 2019

Dagbok 2019; 5.mars

Sjøutsikt så lenge det varer. Når det kjem lauv på trea blir det slutt. Når bildet er litt uklårt er det fordi eg har tatt det mot sola.

Klokka er 17.40, temperaturen er +3 grader, det har vore delvis skya og sol i dag. Vårleg, men kaldt.
Det har ikkje hendt så mykje i dag, eg har gått her åleine og surra, har ikkje vore så veldig aktiv. Har strikka ein del, begynte så vidt på ei gensererm i går kveld og no nærmar det seg at den er ferdig. Så har eg raka litt plen , lagt i hop klesvask etc. Ikkje det heilt store med andre ord. Men eg har lese relativt grundig på spanskleksa til i morgon. No har eg hatt meg ein lang telefonprat med ei venninne.
Eg har mykje som skulle ha vore gjort både ute og inne, men eg får vente til ånda kjem over meg. Det er litt for kaldt til utearbeid, for eksempel. Eg får vel sette meg til med strikketøyet ei stund til.
I dag er det fødselsdagen til Tone, dottera til systera til Nils. Eg hugsar henne som 3-åring då eg kom i Sula for første gong i 1958. Då går det an å rekne ut alderen.
Gratulerer med dagen, Tone!

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 17.april

                Dette var pynten på "Vernet" i fjor. Det kjem vel ein likeins i år. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er + 9 gr...