onsdag, mars 06, 2019

Dagbok 2019: 6.mars



Klokka 7.10

Klokka er 16.45, temperaturen ute er +3-4 grader C- og eg synest det er kaldt. 
Bildet over tok eg klokka 7.10 i dag morgon, eg fekk nesten sjokk då eg såg snøen. I går var eg ute og raka plen, men slik kan vêret vere i mars. Snøen er nesten borte no. Eg vakna tidleg i dag, men venta litt med å stå opp. Gler meg til vi får sommartid!
Kirstin skulle hente meg før klokka 11, for i dag var det spansk-kurs. Eg hadde god tid både til frokost , dusj og hårvask. Så sette eg meg til å strikke, så no er eg snart ferdig med ermane til Amanda sin genser. Så oppstykka som denne veka er kan eg ikkje sette i gang store prosjekt, så det blir det mest nødvendige av husarbeid, og så får eg strikke. Det er den tredje og siste islandsgenseren no.
På spanskkurset har vi det kjekt. Eli er veldig flink å legge til rette undervisninga, går passeleg sakte fram og får oss til å føle at vi meistrar utfordringar.
I dag skulle vi finne ut av dette ordtaket, og det gjorde vi lett. Ærleg talt trur eg at eg hadde funne ut av det, heilt åleine, utan kurs. No kan lesarane prøve seg:
" Cuando el gato no está, bailan los ratones".
Vi har lang matpause på kurset så vi et og drikk kaffi i kaféen på Bakk-Ola. I dag kjøpte eg pizza, så det vart middagen min i dag. Pizzaen var god!
Etter at eg kom heim skreiv eg dagens lærdom inn på data, så blir det litt ryddigare, og så lærer eg mens eg skriv. Det som er vanskeleg er bøying av verb -det har vi ikkje i det norske språket, men eg kjenner til det frå engelsk som har litt, tysk som har meir og fransk som har mest. (I alle språk bøyer ein verb i tid, sjølvsagt, men ikkje etter person)Ja, ja, seinare i månaden fyller eg 79 så det var vel på høg tid å sette seg på skulebenken igjen, ja.
Rasmus ringde og vi prata lenge om laust og fast. Litt har eg strikka og meir skal det bli, men no har eg sett  på kaffien såpass eg skal greie å halde meg vaken til kvelden.

Klokka 9.00


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...