søndag, mars 10, 2019

Dagbok 2019: 10.mars












Her snudde eg heimover.


Klokka er 17.20, temperaturen er + 1 grad C. Det har sikkert vore mildare før i dag, for snøen har smelta mykje. Det hadde snødd ein heil del sist natt også.
Eg har sete og strikka nesten i heile dag, men eg tok ei pause og laga middag til berre meg sjølv. I dag fekk eg steikt laks med rømme, poteter og gulrot. det blir mykje stillesitting med all strikkinga mi, det hastar ikkje men eg er slik at det eg har begynt på skal eg fullføre-fort. No kan det hende at Amanda sin genser blir ferdig i kveld, då blir det i alle fall tre genserar på tre veker.
Eg følte for å lede litt på meg, men så voldsomt mykje toler ikkje knea mine. Eg gjekk ut Starevegen tol huset til Endal-Myrene; det er om lag der fonnvernet tek til, så gjekk eg opp Storebakken, nesten til topps, for å fotografere heile vollen. Vi ser ikkje opp i skogen lenger, når vi går på vegen, berre inn i ein "vegg". De kan prøve å orientere dykk ved hjelp av fjella.
No skal eg strikke litt til, så kan det hende eg kjem i mål. Viss ikkje, er det ikkje så farleg.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...