søndag, februar 10, 2019

Dagbok 2019: 10.februar

Klokka er no 18.45, temperaturen ute er + 1 grad, men då eg var ute på trappa og sjekka såg eg at det hadde snødd eller sludda aldri så lite. Eg ønsker meg berre vegar.
I dag har eg vore heilt åleine heime heile dagen, noko eg for så vidt ikkje har noko imot. Blant anna fekk eg lese ut ei heil bok på føremiddagen. 
Seinare begynte eg så smått på Margrete sin genser, men det vert alltid litt plunder i oppstarten, så eg måtte rekke opp litt denne gongen også. Eg trøystar meg med at eg plar komme i mål til slutt.
I går kveld sovna eg ganske raskt etter at eg la  i 1-tida. Låg og las ei lita stund før eg sovna, men vakna frisk og opplagt klokka----3. Men så sov eg vidare til klokka 6. Då la eg meg til å lese, før eg sovna enda ein gong og vakna i skapleg tid. Når eg skriv så mykje om soving er det fordi eg har problem med å sove nok, 2-3 timar i døgnet er for lite!
Var litt snufsete og tett i nasa på morgonkvisten og no er eg litt sår i halsen. Det er mange sykjer ute og går så det ville ikkje vere så rart om eg fekk eit snev av noko.
I dag har eg stort sett gjort to ting: tømt oppvaskmaskina  og fyrt i omnen. 
Eg har ikkje mykje å skrive om, så då sluttar eg her og går inn for å sjå nyheitene, har ikkje hatt på verken radio eller TV i dag.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 27.mars

Klokka er no 17.45, temperaturen ute er+ 9 grader, men det er overskya i dag, så det er ikkje så fint som det var i går. Eg sov godt sist na...