lørdag, januar 26, 2019

Dagbok 26.januar 2019

Klokka er 22.50, temperaturen ute er  minus 3 grader C. Det har vore skya opphaldsvêr i dag også. Eg var heime på føremiddagen, las litt, strikka litt osv.
Klokka 15 kom Birte og Håkon og henta meg. Vi skulle til Hareid å feire 25-årsdagen til Håkon litt på etterskot.
På Hareid var alt på stell , som vanleg, borda dekka og maten klar.
Det var ståande buffet med salte og søte rettar. I tillegg til Solveig og Øystein, var også Einar og Audun heime, så kom besteforeldra til Birte, mor hennar og stefaren. Og så vi tre i bilen-det skulle bli 11? Men dei har god plass med stort kjøkken og to stover. Det vart ei koseleg stund med mat og prat. Og til slutt såg vi "Alle mot 1", der programleiaren har vore elev både hos Solveig og Øystein. Håkon og Birte køyrde meg heim. Takk for ein hyggeleg dag, og for skyss fram og tilbake.
Margrete &Co har vore på Eid i dag og fått scanna bilde hos bror min. Det er ikkje så mange bilde frå min barndom, men eg hugsar at Svein og eg var til fotograf ein gong. Ikkje det beste bildet eg har sett. Ser ut til at vi var prega av "stundens alvor". Etter alderen vår å dømme, må det ha vore under krigen.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...