mandag, januar 21, 2019

Dagbok 2019: 21.januar


Klokka er no 18.20. Temperaturen ute er minus 1 grad. Det har ikkje vore nedbør av noko slag, og takk for det. Først på dagen var det nokså skya, men ca. kl. 14.30 fekk vi ei lita stund sjå sola i Os-skaret. Det var då eg tok bilda.
Elles har dagen stort sett gått opp i tull. Denne tida eg har vore så låk i foten har eg fått uvanen med å sitte og strikke eller lese det meste av tida, eg treng ikkje sitte så mykje no , for no greier eg faktisk å gå på føtene til ei viss grad. I går var eg ganske flittig, men i dag har eg berre vasa rundt utan å få gjort noko særleg. Trøytt har eg også vore. Til slutt sovna eg litt på sofaen, så no håper eg at eg skal få gjort litt. Har mellom anna klede som skal strykast. 
Eg er litt uroleg for morgondagen. Ikkje for å ta røntgenbilde, det har eg faktisk gjort ganske mange gonger. Det som gjer at eg stressar litt er at eg skal vere på sjukehuset klokka 9.30, og taxien er bestilt til 9.10, og eg er alltid redd for å komme for seint. (Det var ikkje eg som bestemte klokkeslettet). Og så er eg litt redd for ikkje å vakne tidleg nok- har berre mobilen til vekkerklokke.
Då eg vart låk i høgrefoten i fjor i februar, fekk eg komme på røntgen dagen etter. Venstrefoten kollapsa i slutten av november- så det vart lang ventetid. No er eg i grunnen ganske bra, men legen ville ha røntgenbilde uansett. Ser fram til å bli ferdig med det.
No har eg endeleg lese ut ei tjukk papirbok, så då ligg ikkje den og fristar. 
I dag såg eg fotspor på tunet etter store sko, og der stod den nye avfallsdunken med brunt lok -til matavfall. Eg spada vekke ein del snø for å få plass ril bossdunkane, og så saga eg litt ved. Kjøpte med ny sag på Clas på laurdag, så det gjekk greitt. Eg har strikka litt-men ikkje så mykje. Lestar strikkar eg når eg ser TV.
Genseren som eg strikka låg til tørk på badgolvet sist natt og var tørr, glatt og fin i dag. No såg eg at akkurat det mønsteret var på genseren til ei som skal delta i "Farmen kjendis". Veldig festlig. Not.
Elles fekk eg telefon frå Marit Aklestad som var glad for at eg hadde meldt meg inn i SV. Dei har fått mange innmeldingar i det siste. Eg står nedst på lista til kommunevalet -og eg har ingen intensjonar om å komme i kommunestyret. Nils var der i mange år.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...