torsdag, mai 10, 2018

Dagbok 2018: 10.mai

Klokka er 20.40, temperaturen er + 10 grader og det silregnar. Vi fekk to-tre fine dagar, men så art det slutt.
I dag har eg styrt med litt husarbeid på føremiddagen, fekk gjort det eg hadde tenkt å gjere. Prøvde å komme i orden med strikketøyet igjen, men det tek si tid å retteopp "alle feil ifrå i går"-må konsentrere meg når eg skal telje og få alt i orden igjen- og eg som var så godt i gang!
Så har eg vore oppe hos Marit i fleire timar, drukke kaffi og ete kake og prata. Vi hadde tenkt å sjå MGP i lag, men vi trudde det begynte klokka 20. Eg tykte det vart litt lenge å vere der utover kvelden, så eg sprang over gata og heim.
Marit er nesten åleine heime ho også, så då kan vi halde kvarandre litt med selskap.
No skal eg sette meg inn til TV-en

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 14.mai

Desse tulipanane har eg planta sjøl og dei har stått i beddet ved garasjen i mange år. Dei har ein nydeleg raud farge, ikkje knallraude som ...