fredag, oktober 06, 2017

Dagbok 2017: 6.oktober

Klokka er 20.40,utetemperaturen + 8 grader, og i dag har det regna ganske mykje innimellom. Elles har ikkje dagen vore så mykje annleis enn andre dagar. Nils var trøtt og låg til langt ut på føremiddagen. Eg gjorde ein del husarbeid før han stod opp. Seinare gjekk er ut og plukka ein heil stol balje med nedfallseple som eg pressa til jus. Men først spurde eg Solveig om ho ville ha. Det ville ho.
Ho kom innover i 17.30-tida, og ho og eg var ein tur på Amfi og handla. Det var særleg medisinar som stod på lista mi, men litt matvarer vart det også. 
Vi drakk kaffi i lag då vi kom ut att, og bytte litt varer og naturalia som vanleg, ho fekk jus og eg syltetøy t.d.
Nils er slapp og trøytt men har mindre vondt i hofta enn før, seier han. Han fungerer i alle fall sånn nokolunde, og er heldigvis klar i toppen. No skal vi sette oss ned og sjå TV i lag.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...