søndag, august 20, 2017

Dagbok 2017: 20.august



Bilda er tatt klokka 16.00

Klokka er no 17.45, temperaturen er+ 13 grader C; det er skodde og grått framleis og det regnar. Det beste eg kan seie om vêret i dag er at det er fint vêr å vere inne i.
Ikkje alle dagar er like, og då tenkjer eg mest på pasienten min. I dag var han ikkje i form då han stod opp. Han skulle eigentleg dusje og pynte seg i dag, men så langt er vi enno ikkje komne. Han har no kome seg etter kvart, men er litt trøtt og slapp. Han plar kvikne veldig til utover kvelden.
Eg sytte i går for at eg ikkje hadde kome gjennom vekeprogrammet mitt siste veka, men i dag har eg fått gjort unna litt husarbeid, så no er eg nesten a jour. Eg har fått bytta på sengene og vaska soverommet blant anna.
Til middag i dag laga eg kvit bacalao, det skaper ein masse med rot og oppvask, så eg tok like godt og vaska opp for hand og vaska rundt på kjøkkenet etterpå. Det er heilt greitt med husarbeid når eg ikkje kan vere ute. 
No har Nils bestemt seg for dusjing etc. så då er det berre å trå til. Eg jobbar som HBO eg også, innimellom. Det går stort sett bra.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...