mandag, desember 07, 2015

Dagbok 2015: 7.desember



Klokka er19.15, temperaturen ute er så vidt over 0 grader. Det er altså blitt eit anna vêr, lysare, lettare og kaldare. Det er ikkje meg imot. Dagane har vore korte i det siste, det har så vidt vore lyst ei lita stund for dag.
I da laga eg ei kake før middag og ei svelerøre. Nils kokte lange til tidleg middag, sidan han skulle på eit møte klokka 14.00.
Mens han var vekke las eg litt i boka mi, før eg steikte svelene. Margrete kom i 15.30 tida og drakk kaffi lag med oss, slik ho gjer annankvar mandag. Det er koseleg å ha besøk og prate om laust og fast.
Då ho hadde fare  tok vi ein tur på nærbutikken og handla ein del matvarer som vi mangla. Greitt å ha alt i hus om ein skulle finne på å bake, til dømes.
No skal Nils snart på eit nytt møte, og eg skal ta meg ein tur på prærien med Edvard Hoem.
No er det like før amaryllisen opnar seg.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...