søndag, desember 13, 2015

Dagbok 2015: 13.desember



Klokka er 17.30, temperaturen ute er minus 0,7 grader C. Det hadde kome enda litt snø sist natt, så vi har hatt ein lys og fin dag. Eg har ikkje vore ute men Nils var ein tur ut gjennom gata og prata litt med Jørn. Han kom att med ei pappeske som Jørn hadde fått frå mor si i Tyskland. Vi hadde ikkje sørga for pappeske til å sende til Kongsberg, så no få eska seg ein ny tur. Gjenbruk - kan vi kalle det.
Vi fekk pakka julegåvene og eska før middag.
Middagen var restar frå i går, vi må ha ein og annan kviledag for magen.
Elles har vi ikkje utretta så mykje. Nils ser litt sport på TV og eg høyrer lydbok innimellom.
Før middag ringde eg ei sjuk veninne og hadde ein lang prat med henne.
Stressar ikkje med noko som har med jula å gjere no når eg har fått kjøpt mesteparten av gåvene.
Nils er betre i dag, seier han, berre han ikkje sit på harde stolar. Må nesten le litt, for no har han det om lag slik eg har hatt det meir og mindre i mange år. Akkurat no fungerer eg bra-og godt er det.
Ingen Lussekattar eller Luciajenter her i dag- eg foreslo at Nils kunne sette adventskransen på hovudet, men det slo vi ifrå oss, med tanke på brannfaren.
Bilda over er tatt i 11-tida i dag. det under i 13.30 -tida. Der ser vi grana som ikkje vart juletre.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...