lørdag, desember 12, 2015

Dagbok 2015: 12.desember

Klokka er 20.00, temperaturen er + 0,6 grader C og i dag har vi sett lyset. Det var eit lite fjom med snø på marka då vi stod opp, det regna ikkje og snøa ikkje, og det var lyst i fleire timar. Det var  godt å oppleve ein litt lysare dag.
Avtalen i dag var at Margrete skulle vere med Amanda til Ørsta og sjå henne danse. Ballettskulen arrangerte framsyning for foreldre denne gongen, i litt enklare former enn vanleg. Men først kom dei oppom her og avleverte Charlie, Erlend ville vere med på dansen. Etterpå var Margrete, Erlend og eg på julehandel på Amfi og andre butikkar. Vi var veldig effektive-syntest vi sjølve. Kan ikkje ha med meg Nils på julehandel så lenge han er låk i foten.  Rollane er litt ombytte for tida-no er eg den sprekaste av oss to.
Eg hadde laga ferdig rabbestappe før vi for nedover, og Nils hadde skrella poteter, ja, det var han som hadde skrella rabba også. Så då vi var nesten ferdige å handle, ringde eg berre heim og bad  han sette på potetene. Julepølsene stod og trekte mens vi var vekke.
Så vart det middag, og etter kvart kom Eirik også og fekk seg mat; han jobba i dag.
Is og kaffi hadde vi til dessert.
Amanda og nokre veninner reiste til Moa med buss, så ho var ikkje i lag med oss her.
Vi hadde ei koselig stund her hos oss - kjekt med besøk. Det kjekkaste med jula er i grunnen alle arrangementa i førjulstida, og det å vere i lag med barn og barnebarn.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...