fredag, desember 11, 2015

Dagbok 2015: 11.desember

Klokka er snart halv åtte. Temperaturen er + 2 grader og det har regna/ sludda det meste av dagen.
Eg brukte føremiddagen til å rydde og støvsuge. Etter lunsj slappa eg av og las ut boka mi, før eg dusja og vaska håret.
Vi var bedne til Lisbeth og Jan på ertersuppe klokka 15.30. Det var eit treff for dei som har følgt Jan på bading, med "fruer". Ikkje alle kunne kome fordi dei var opptekne med andre ting, men vi var seks til bords og vi hadde det hyggelig. Forutan oss og vertskapet var det Inger og Per. Til dessert fekk vi noko så sjeldan som solbær-med is til.
Eg er ikkje alltid like lysten på å forlate reiret, men det vert oftast kjekkare enn eg trur.
Kjekt å sjå at dei hadde pussa så fint opp huset sitt, kvitt og lyst overalt.
Og så er det fredag igjen, ei veke sidan vi var i Fosnavåg. Nils er betre i foten og har vore ganske aktiv i dag.
Amaryllisane blomstrar så det er ei lyst, og mange knopper som enno ikkje har opna seg.
Vi ønsker alle ei god helg-utan altfor mykje stress.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...