søndag, desember 28, 2014

Dagbok 2014: 28.desember

Klokka er snart halv seks, og det er bekmørkt ute. Temperaturen er ca 0 grader C, og det har snødd meir og mindre heile dagen.
Eg har vore plaga med rygg og hofte i dag, så eg har tatt det veldig med ro.Har berre rydda litt på kjøkkenet og stroke nokre klede, mest dukar, elles har eg lege mykje på sofaen og høyrt lydbok. Gjer det eg kan for å kome i form att. Det å sitte framfor datamaskina er i alle fall ikkje godt for verken det eine eller det andre.Ikkje strikking heller. Og no når eg hadde kjøpt så mykje garn!Litt irriterande, men det kjem vel betre dagar.
Nils har vore ute og mòka litt -han har ikkje tatt fram fresaren enno. Til middag i dag vart det kokt lange, vi passar på å ete fisk innimellom.I morgon må eg vel shine opp huset litt etter helga.

4 kommentarer:

solveig sa...

Vi hadde kokt lange i går og svineribbe i dag ...

Besta sa...

Har eit par svineribber liggande..............

solveig sa...

Her har det vorte populær mat etter at eg har begynt å lage gammaldags brun saus til. Austlendingane ville vel grøssa!

Besta sa...

Eg veit at Margrete brukar saus til, vi brukar berre sky/feitt.

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...