søndag, august 17, 2014

Dagbok 2014: 17.august.

Klokka har passert 18.30. Temperaturen ute er +17 grader C, og i dag har det vore både regn og sol. Eg har for det meste halde meg inne, gjort litt husarbeid og lese ut boka mi. Den kan de sjekke nedanfor dette innlegget.
Både Nils og eg er forkjøla og ikkje i form, derfor har vi ikkje hatt så mykje på programmet.
Ein av naboane har vore her og plukka plommer, eg har berre plukka til meg sjølv i dag.
Til middag i dag hadde vi lettsalta (påstråla) lange og risengrynssuppe med rpsiner. God gammaldags mat, og vi et like gjerne fisk som kjøt på ein sundag. Det einaste vi ikkje er enige i er koke-/trekketida på fisken. Nils held på sine 20 min., eg vil gjerne at den skal trekke lenger. Solveig prøvde med 50 min. og meinte den vart betre då, men eg har ingen ting eg skulle ha sagt. I alle fall ikkje når det gjeld koking av fisk.
Elles har det hendt veldig lite i dag, men håper det blir litt kjekt å sjå TV i kveld.
I morgon er det skulestart for mange elevar, men somme har ingen skule å gå til. Dårlig gjort av KS å ikkje høyre på lærarane.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...