torsdag, august 14, 2014

Dagbok 2014: 14.august



Klokka er snart 20.00, temperaturen ute er + 19 grader, det er lettskya og fint. Denne sommaren berre varer og varer- eg håper den varer lenge enno.
I dag starte eg dagen med å rydde og støvsuge heile kåken. Deretter var vi ein tur innom biblioteket, før vi reiste til Volda. Eg hadde bestemt meg for å kjøpe ein ull-tights på Janus-utsalet der, for eg har innsett att ull er den beste medisin for all slags verk. Så fann eg ei kort-erma ullskjorte  til Nils. Ein skal ikkje vere redd for å gå med ullklede når det er varmt, ein svettar mindre i ull enn i mykje anna.(Eg snakkar av erfaring denne sommaren) Eg spurde dama på butikken korleis det gjekk med handelen, og ho kunne fortelle at dei hadde selt mykje i heile sommar, ikkje minst til turistar som ikkje får tak i ullklede i sitt eige land. For friluftsfolk er ull eit must. Om nokon lurer på kvar Janusbutikken er, så ligg den rett opp for småbåthamna.
Vi hadde også med oss ein stor L som vi la inn i bilen til Margrete, det var attgløymd her.
Og som alltid når vi er i Volda på rett tid, måtte vi ete på kinarestauranten der.Og kventrefte vi der? Jau, fiskekompis Kjell med frue, så i dag var vi fire til bords.Og sidan vi var i same bygget som Mega, handla vi der og køyrde rett heim.Her la vi oss på altanen og sov middag i sola.
Litt seinare fekk vi besøk at ein nabo som har vore på ferie. Han kom med skinke og pølse frå heimlandet sitt, som Nils fekk fordi han har passa båten hans. Vi har dermed fleire utanlandske delikatessar å meske oss med.
Frisøren min hadde eigentlig ikkje timar ledig før tysdag, men var snill og tok meg inn på overtid i dag, så no er eg både klipt og farga.
Slik gikk denne dagen, og no har Nils atter funne ein fotballkamp på TV- og eg har ei ny bok! Slik går no dagane.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...