torsdag, juli 24, 2014

Dagbok 2014: 24.juli

Rett over fjorden ser vi fabrikkane til Ørsta stålindustri- no "Vik Ørsta".Dalen mellom fjella heiter Skorgedalen; der har eg vore ein gong, og har eit fåfengt ønske om å sjå denne vakre dalen ein gong til, men det er bratt å gå før ein kjem opp i sjølve dalen.



Ørstafjorden i dag ca klokka 16.00. Då var det litt vind. Til høgre ser vi Liadalsnipa og Lianeset.

Her ser vi gardane Sørheim, ved sjøen, og Eidheim lenger oppe.Fjellet heiter Veten, eller Lidaveten. Har vore på toppen ein gong.De kan sjå den gamle vegen langs sjøen, og nyevegen til tunnelen høgare oppe.

Klokka er 21.00, det er + 22 grader på trappa vår og sola skin ikkje lenger her hos oss, men det har vore kjempefint i dag også, og minst 28 varmegrader. Berre synd at desse fine dagane går så fort over i historia.
I dag fann eg ut at eg måtte få på meg noko anna enn ei svart joggebukse, og faktisk hadde eg ei sommarbukse liggande. Det var berre det at ho var så "høg" at ho rakk nesten opp i armhola. Eg spretta av "linningen", klipte av buksa og sydde på att linningen, og gudane må vite at det gikk litt vilt for seg. Men buksa blei faktisk brukbar, og eg reknar ikkje med at nokon går meg etter i saumane. Om det er noko her i verda eg er i nærleiken av å hate, må det vere symaskina ! Då eg var ferdig var klokka alt blitt 11.00, så eg var litt sein å komme i gang med det som var dagens jobb, nemlig å klippe ned staudene og bruke kantklipparen på muren mot naboen. Heilt ferdig vart eg ikkje, for den batteridrivne kantklipparen er berre noko herk, eit kvarter ca og så er batteriet flatt.
Vi sat ei stund og prata med naboar, før vi åt litt lunsj, og så køyrde vi ut på Søre-Stranda for å bade. Då var det ikkje så heitt at eg vart frista,for det bles, men Nils fekk seg ein dukkert.
I dag slappa vi av på altanen, som vanlig, og eg somna i solsteiken-det gjer meg ingen ting.
No snakkar dei mykje om terror, men eg er ikkje så veldig redd.Tenkjer litt på dei som reiser til Tyrkia i kveld, men reknar med at dei er trygge i charterflyet.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...