onsdag, juli 23, 2014

Dagbok 2014: 23.juli

Klokka er 20.30, temperaturen ute er + 22 grader C og sola skin. Vi har hatt enda ein vakker og varm sommardag. Då vi stod opp i dag, låg skodda heilt ned på marka, men det varde ikkje lenge før den var borte.
I dag har eg gjort nesten ingen ting. Dvs. eg har vatna i hagen og det er etter kvart ein liten jobb, for no er det mykje som er tørt. Litt ugras har eg fjerna også etc. Men mykje av tida har eg lege eller site ute i sola med lydboka mi. Det har ikkje vore så varmt i dag som før i veka, ikkje så mykje over 25 grader, trur eg, men det er nok når ein er godt kledd.Men varmen plagar meg ikkje på nokon måte.
Nils tok seg ein tur på sjøen på ettermiddagstid; han fiska eit par småseiar som vi hadde til middag, og så fekk han bade.
I dag går "Hundedagane" inn og dei varer til 23.august. I Norge meinte ein at om Hundedagane gjekk inn med finevêr, skulle dei gå ut med dårlig vêr, og omvendt; ikkje heilt ulogisk. Ved kysten venta ein at det skulle vere stille på sjøen denne tida.
Morfaren min, Isak Andreas Skåden, vart fødd 23.juli 1874.
I min barndom, då vi hadde både foreldre, tanter, onklar og besteforeldre på Eid, hadde nesten alle dei vaksne bursdag om sommaren. Eit par gonger kan eg hugse at vi feira fødselsdagar i Stigedalen, på fjellhytta der.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...