tirsdag, juli 01, 2014

Dagbok 2014: 1.juli.

Klokka har passert 20.30, og vi har hatt enda ein nydelig sommardag. Rett nok var det skodde langt ned i fjella då vi stod opp, men den forsvann etter kvart. Det har vore behagelig temperatur og litt vind - ikkje for varmt og ikkje for kaldt. No kjem skodda sigande nedetter fjellsidene igjen(bildet) og temperaturen er +15 grader C.
I dag har eg vore ganske lat, har ikkje utretta så mykje og det er kanskje like godt. Nils var ein tur nedover tidlig på dag, eg hadde tenkt å handle seinare, men det vart utsett til i morgon.
Vi venta Margrete og ungane hit, for dei skulle til Ørsta og handle hundeutstyr, og så hadde Margrete noko ho skulle printe ut på printeren min.
Og når ei husmor ikkje veit kva ho skal servere til gjestane sine, kjem oftast vaffeljernet fram; i alle fall er det slik med meg. I tillegg hadde vi ei skål med jordbær som Nils hadde plukka i åkeren vår, og dei fekk "bein å gå på". Det var kjekt å få besøk no når vi liksom var litt heime åleine.
Eg har lege mykje på altanen i dag også, held på med ei lydbok  på 17 CD-plater, så det tek si tid.
Var ute i hagen og jobba bitte lite grann, driv framleis og drep ugras med eddik.
Vi ser fram til å få besøk av Bodil og Svein i morgon.
Nils har fått med seg minst ein fotballkamp i dag også, eg synest eigentlig det er greitt med fotball på TV-så får eg lese!

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 30.april

 Klokka vart litt for mykje før eg kom så langt at eg skriv blogg, men eg skal fatte meg i kortheit. Det er no + 10 grader ute, for i dag ko...