mandag, juni 30, 2014

Dagbok 2014: 30.juni

Klokka er 21.00 og vêret er som før: sol og fint. Temperaturen er + 16 grader C.
Seint på ettermiddagen trudde vi det kom ei regnbyge, som i går, for vi høyrde torden innimellom fjella, og himmelen var svart. Men i dag rakk ikkje bygene hit.

Då eg vakna i dag, var eg åleine i huset. Nils var vekk for å fiske. Men han kom att utan fangst i dag.
Eg brukte føremiddagen til husarbeid. I dag baka eg i alt ni brød, og rydda fint opp kjøkkenet då rotet var over. Elles har eg vaska klede, prøver å rydde opp i alt som heng og sleng rundt omkring, og fekk tatt  inn det som vart vått av regnet i går.
Til middag åt vi pølser frå frysaren, med erterstuing og poteter til. Vi prøver å bruke av matlageret vårt.
Etter middag låg eg ei stund på solsenga, framleis godt påkledd, med ullsokkar og ulltrøye etc. Det er ikkje kjekt, men eg har ikkje noko val.
Nils har klipt plenen på nedsida av huset i dag, med den elektriske klipparen. Eg har mykje eg skulle ha gjort både ute og inne, men må vente på betre dagar.
Margrete og ungane er no komne heim att. Solveig og Co er i Roma og Rasmus framleis i Grenå.
Om vi kjem oss på tur er heilt i det blå-
Og no skal vi blade om til neste side i kalenderen.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 17.april

                Dette var pynten på "Vernet" i fjor. Det kjem vel ein likeins i år. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er + 9 gr...