lørdag, juli 19, 2014

Dagbok 2014: 18.juli

Klokka er 0.45, og nokre i familien har lagt seg.Temperaturen ute er ca +12 grader C no midt på natta, og det er klårt.
Sommaren kom tilbake i dag med nydelig sol og sommarvêr. Rasmus og fam. reiste til Hareid i 11-tida og var vekke heile dagen. Nils og eg valde å vere att heime og slappe av i sola, etter først å ha rydda opp litt inne. Fekk ein liten ekstrajobb sidan bokhylla kollapsa - sånn delvis, Nils måtte reparere og eg rydde bøkene på plass igjen. Det var det mest dramatiske som hende i dag.
Det er voldsomt kor graset har vakse etter at regnet kom, så eg er redd Nils må til å klippe i morgon. Eg var ute og rydda litt i bedda i kveld, det gror fort til med ugras også når det blir vatna.
Vi var ein liten tur på Kiwi og handla i kveldinga, før Rasmus & Co kom heim att. Dei hadde hatt det kjekt og gutane hadde fått både padla og bada i Snipsøyrvatnet. Det er bilde på Solveig sin blogg.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...