torsdag, juli 17, 2014

Dagbok 2014: 17.juli

Kokka er 23.00. Temperaturen ute er 16,5 grader C, det er overskya, men opplett. Vi har trua på godvêr i morgon. Då skal Rasmus og fam. til Hareid, så det er kjekt om det blir fint då.

I dag sov eg til langt ut på morgonen, det samme gjorde Wenche, mens dei tre eldste karane reiste ut for å fiske. Dei fekk bra fangst. Og det blei steikt sei til middag, seinare på dag. Sidan Ingar tykte det vart for lite vaflar sist, måtte eg steike meir i dag. I dag løyvde vi litt, men dei gjekk med til kvelds. Her er smått med oraniserte måltid, men middag eg vi i lag i alle fall
Elles har det ikkje skjedd så mykje i dag. Eg har stort sett sett inn og tatt ut av oppvaskmaskina, og vaska litt klede i tillegg til matlaging.Wenche, Rasmus og Ingar var ein tur på butikken, elles har vi halde oss heime. Dagane går fort unna uansett.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...