søndag, januar 05, 2014

Dagbok 2014: 5.januar

Klokka er snart 19.30, temperaturen ute er + 10,5 grader C og det har stort sett vore opphaldsvêr. No manglar det berre at det blir stilt på sjøen, så blir det fint fiskevêr. Nils lengtar etter å komme seg ut i båten.
Nils gikk ein tur før middag, men eg var ikkje god i hofta, så eg sløva inne.Vi var ikkje tidlig oppe, for å seie det slik. Vart sittande å sjå film til klokka var nærmare 2 sist natt.
Til middag i dag hadde vi steikt sei, det var lenge sidan vi hadde hatt fisk no. Og no smakte det godt. Elles har eg gjort lite og ingen ting i dag, berre lese, strikka og sove middag. Blir så sløv når dagane er så korte og mørke.
I morgon gler vi oss til å få besøk av Margrete og Erlend.
Nils ser ein del sport på TV, så derfor les eg lydbok. Men i kveld begynner det vel ein ny serie på TV.
Eg skriv litt kvar dag anten eg har noko på hjertet eller ikkje. Snakka med ei dame i går som hadde vore i Thailand i jula, ho sa at ho hadde følgt bloggen min mens ho var der borte, for å sjå korleis det stod til heime i Ørsta.Det synyest eg var litt kjekt.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...