mandag, desember 23, 2013

Dagbok 2013: 23.desember = Lille lule-laff

Klokka er ca 18.30. Temperaturen ute er + 3 grader, og det har vore litt mindre mørkt og regnfullt enn det var i går. No ventar vi berre på at uvêret som er varsla skal kome. Vi vart samde om at å pusse stoveglasa utvendig er heilt forkastelig, så det er hermed utsett til stormen er over.
Før middag i dag tok eg ei lita rydderunde, før eg vaska håret og shina meg opp så vi kunne fare på butikken.Hadde gått lens for allergitablettar, så eg måtte inn på apoteket, men på Coop var det så fullt at vi gikk ut igjen og handla litt på Spar i staden. Skulle ikkje ha all verda i dag.
No blir det vel mykje TV utover kvelden, sidan det er lillejulafta eller "Lille lulelaff" som Solveig sa då ho var lita - eit namn som har blitt brukt mykje seinare også, her i familien
Middag har vi ikkje laga i dag, men vi finn vel på eit kvart i løpet av kvelden når saltsjuka melder seg.
Sidan eg skreiv så langt julebrev har eg ikkje så mykje meir å tilføye.
God jul! ønsker vi alle dei som er innom her.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...