tirsdag, november 19, 2013

Dagbok 2013: 19.november.

Klokka er no18.20. Temperaturen ute er minus 3 grader C. det er opphaldsvêr no, men i dag før middag snødde det tett. Nils var ute og mòka med hand ei stund, i tilfelle det frys på.Ut på dagen vart det veldig fint.

Mens Nils styra på ute, var eg inne. Her var litt av kvart som skulle ryddast opp i, og i dag hadde eg ikkje noko anna på programmet.Til middag steikte vi sei, ei stund sidan sist no. Trur Nils hadde hatt lyst ut og fiske, men då må det vere høvelig vêr, i dag var det for mykje vind.
No på ettermiddagen, sette eg meg til og skreiv eit lite manus, veit ikkje om det skal brukast.
Det er skummelt å lese i avisa om alle øydeleggingane etter stormen. Her merka vi knapt at det bles.
I morgon skal eg til tannlegen. Der er eg PYSE.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...