søndag, september 29, 2013

Dagbok 2013: 29.september

Klokka er snart 20.00. Det har vore overskya, litt regn og ca 10 grader C i dag.
Før middag gikk vi ein tur, før vi laga søndagsmiddag, som i dag bestod av spekesild med kålstuing. Når det er berre vi to lagar vi akkurat det vi har lyst på. Til dessert fann eg fram ein pose frosne bringebær og ein fløtekartong som overlevde forrige helg.Så blei det i alle fall dessert, det har vi ikkje ofte.
På ettermiddagen har eg lese mykje i lydboka , på same tid som eg har strikka på lesten min og rydda og shina opp på kjøkkenet.
Nils var ein tur bort på terminalen og prøvde å fiske frå land, utan hell.Men han såg at det var makrell ut på fjorden. I morgon får vi besøk av Margrete, så då får vi lage noko som ho og ungane likar.
No er det mørkt ute. Solcellelampane har lyst fint om kveldane, men det spørs i dag når det ikkje har vore sol på dagtid.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...