lørdag, september 28, 2013

Dagbok 2013: 28.september

Klokka er 20.15, og det er snart tid for TV. Danseprogrammet tek eg opp på boks. Ute er det + 9 grader C, og vi har hatt det fint i dag også, sjølv om det ikkje har vore sol. Eg er fornøgd så lenge det ikkje regnar.
Det har ikkje hendt så mykje i dag. Før middag var vi ein tur til Vik, både på Amfi og i gågata. Trefte mange vi kjende, og det er alltid kjekt å prate med folk. Vi kjenner snart "heile Ørsta" etter å ha budd her i nærmare 50 år. Men vi kjenner oss framleis som "innflyttarar".
Var innom biblioteket og fekk med meg t krim-romanar heim.Kunne godt tenke meg å lese krim, men sidan eg er avhengig av lydbøker, må eg ta det som er tilgjengelig.
Vi handla nesten berre mat, og så måtte eg ha litt garn. Eg strikkar ikkje mykje, men ein og annan lesten blir det.
Steikte hyse til middag, og etter at vi hadde kvilt litt og drukke kaffi, blei det ein tur rundt på Vallabøen. No er det Stjernekamp.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...