søndag, september 22, 2013

Dagbok 2013: 22.september

Klokka er snart 20.00, og eg veit i grunnen ikkje kvar dagen har blitt av. Vêret har vore både overskya, skodde, sol og vind, men sidan vinden kjem frå nord, er han ganske kald. No er temperaturen + 10 grader C.
Eg hadde ein ting en måtte gjere i dag, og det var å legge opp buksa som eg kjøpte i Stryn. Er det noko eg hatar, så er det å sy, men eg sette meg framfor datamaskina og høyrde bok mens eg sydde, så det gikk greitt. Eg fekk tak i ei god bukse med stekk i, men slike bukser har ein tendens til å vekse. Fekk eit tips med butikkdama i Stryn: Bruk aldri skyllemiddel når du vaskar elastiske bukser! Eg gir hermed rådet vidare.
Nils var ein tur bort på terminalen mens eg sydde, sette på vaskemaskina etc. Når ein rek heile veka blir det litt av kvart som hopar seg opp.
Til middag vart det oppvarna  (ihelkokt) fårikål - ikkje min favoritt. I morgon må vi finne noko skikkelig mat, dvs.fisk.
Elles har eg gjort litt papirarbeid, og kom brått på at eg ikkje har skrive referat frå styremøtet sist torsdag! Det utset eg. Komande onsdag er det sesongens første møte i pensjonistlaget, og den1.oktober er det Den internasjonale eldredagen. Vi i pensjonistlaget har ikkje så mykje ansvar for den, men samarbeidar med Eldrerådet.
No må eg prøve å hugse å sjå programmet frå øyane i vest i kveld, gløymde det forrige sundag.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...