mandag, juni 24, 2013

Bok nr.31 - 2013: Isbaderen.

Isbaderen
"Vannet på den dødes ansikt frøs til is mens de så på. Et glasert fjes tilhørende en ung mann med kort, lyst hår."
En tidlig førjulsmorgen heves liket av Sveinung Adeler opp fra havnebassenget ved Oslo Rådhus. Det ser ut som en julebordsulykke, men politietterforsker Lena Stigersand avdekker snart at det dreier seg om drap. Lena får et tips om at den drepte kvelden før hadde en middag med en fremtredende stortingskvinne, men hun nekter hardnakket for at det er tilfelle. Noen lyver, og Lena aner at hun blir forfulgt av en mann under etterforskningen. Hvem kan hun stole på? Og har den narkomane jenta som politiførstebetjent Gunnarstranda etterforsker drapet på, sett hvem som dyttet Adeler i vannet?
Dette er den tredje norske krim-romanen eg har lese i rask rekkefølge. Det som forundrar meg er at forfatterar som Unni Lundell og Jo Nesbø får så stor merksemd , når til dømes Kjell Ola Dahl skriv mykje betre bøker enn dei to, og kven snakkar om han?
No skal eg innrømme at "intrigen" i denne boka var litt innfløkt, og eg måtte lese om att litt på slutten for å få med meg heile løysinga. Likevel likte eg boka godt, ikkje minst fordi den er velskriven og ikkje inneheld så mykje makaber vold som mange andre bøker i sjangeren. Solveig skreiv om boka på bloggen sin i 2012.
No har eg ikkje anna bok å begynne på enn "Ut av verden" av Karl Ove Knausgård. Problemet er at eg ikkje får lagt den inn på MP3, så då kan eg ikkje dra den med over alt.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 27.mars

Klokka er no 17.45, temperaturen ute er+ 9 grader, men det er overskya i dag, så det er ikkje så fint som det var i går. Eg sov godt sist na...