søndag, juni 23, 2013

Dagbok 2013: 23.juni, jonsokafta

KLokka er snart 19.00. Ute er det delvis sol og +20 grader C. Men slik har det ikkje vore lenge. Vi åt tidlig middag, og skulle slappe av på altanen etterpå, men då skya det over og brått hølja det ned. Så vart det ei stund på sofaen med lydboka i staden.
Eg var såpass dårlig i rygg og hofte i går, at eg ville ta det heilt med ro i dag, til tross for at eg alt var mykje betre. Nils tok seg ein tur på terminalen og skulle sjå om makrellen var komen, det var han ikkje. Eg gikk her og stulla litt i huset. Kort sagt har eg vore ekstremt lat i dag.
Her er det ikkje tradisjon for organisert jonsokfeiring. Før hadde vi noko som heitte "Vallabøen vel" -og då samla vi oss og brende bål inne i Fonna, men det er lenge sidan. Her er det mykje slik at det er mange små lokale bål og samkomer.
Hugsar kor svært det var i feire jonsok på Eid i min barndom og ungdom, då var det nesten like "stort" som 17.mai. Men det har vel dabba av der også. Håper det har gått bra med "Elskhug og eksersis"-at dei har hatt betre vêr der enn her.
Iris og Rosa Moyesi
 Valmuesøster. DEN blåfargen!
Rosa Moyesi.
Skulle vel eigentlig vore ute og plukka markblomster i dag?

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...