onsdag, juni 26, 2013

Dagbok 2013: 26.juni

(Bildet: Melshornet klokka 23.20)
Klokka er blitt 22.00, og eg lurer på kvar denne dagen har blitt av. Ute er det lettskya, og nesten sol-sjølv om den har "gått ned" i alle fall.Temperaturen ute er + 16 grader C, men eg har ikkje makta å kome meg ut.
Var ute ei stund før middag, luka litt ugras og løda opp noko ved i tilbygget. Men mesteparten av tida gikk med til å prate med folk som gikk forbi. Kjekt det.Dessutan var eg alt for låk i ryggen til å gjere noko særlig. 
Vi åt litt lunsj og slappa av ei stund, og så hadde Nils jobben med å klippe plen, mens eg laga middag. I dag vart det spaghetti og kjøttsaus, og eg åt meg altfor mett. Det skal ikkje skje igjen, for eg kom meg ikkje ut å gå tur.
I staden er eg litt opphengt i boka som eg les no, og går rundt med pluggar i øyra. Men no er TV-en komen på, så då blir det vel ikkje lese meir på ei stund.

1 kommentar:

solveig sa...

Nesten same kveldshimmel som her ...

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...